Regulamin

I. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH REALIZACJI
Zamówienia składane poprzez platformę b2b pod adresem b2b.motoroy.pl do godziny 13.00 będą wysłane w tym samym dniu. Natomiast późniejsze według kolejności składania. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 24h.
Przesyłki wysyłane są firmą kurierską DPD, GLS oraz INPOST. Po zrealizowaniu zamówienia, przed wysłaniem towaru otrzymają Państwo numer listu przewozowego dzięki któremu mogą Państwo śledzić przesyłkę.

II. ZWROT TOWARU
Klient może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym.
Klient może zwrócić towar w/w ustawy bez podania przyczyny zwrotu (jeśli towar nie spełnił jego oczekiwań). W takim przypadku koszt transportu pokrywa Klient.
Zwracany towar należy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego lub ksero faktury. Zwrot możliwy jest tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Jednocześnie towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. O planowanym zwrocie prosimy wcześniej poinformować telefonicznie lub mailowo sprzedającego. Jeżeli zwrot towaru wynika z winy zamawiającego nie podlega on zwrotowi. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

III. REKLAMACJE
Reklamacje uwzględniane są tylko w przypadku, gdy wykryte zostaną wady techniczne towaru lub na skutek użytkowania wystąpią w nim wady, na które udzielana jest gwarancja przewidziana przez producenta.
Jeśli Klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady techniczne powinien po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym bądź mailowym odesłać go na adres:

P.H. Roy Piotr Kowalski
Podole 3
05-600 Grójec

Wszelkie zgłoszenia reklamacjyne należy wysyłać na adres email: reklamacje@motoroy.pl

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki, kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu lub braków w przesyłce są rozpatrywane tylko na podstawie takiego protokołu. UWAGA! Zawsze należy sprawdzać stan oraz zawartość paczki w obecności kuriera! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru musi być dołączony wypełniony formularz reklamacyjny, który można pobrać z naszej strony internetowej www.motoroy.pl, (protokuł reklamacyjny do pobrania) a także należy dołączyć oryginał paragonu fiskalnego lub ksero faktury.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.

IV. CENY
Ceny umieszczone mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie w przypadku dużych zmian kursu walut oraz zmian cenników producentów towarów. Oferujemy indywidualne podeście do klienta oferując możliwość negocjacji cen poszczególnych produktów. W przypadku gdy uważają Państwo iż ceny są zbyt wysokie prosimy o kontakt w celu podjęcia negocjacji.

V. DOSTAWA I JEJ KOSZTY
Na terenie kraju przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, GLS oraz INPOST. Do każdego zamówienia poniżej kwoty 500zł doliczane są koszty przesyłki. Oferujemy przesyłkę pobraniową (koszt 20zł) oraz przelewową (16zł).
Wyjątek stanowi wysyłka towaru o wartości przekraczającej 500 zł brutto. Zamawiany towar będzie dostarczony pod podany adres na koszt firmy MotoRoy, chyba że klient poda przy zamówieniu inny adres dostarczenia.

VI. FORMY PŁATNOŚCI
1. Gotówka przy odbiorze – koszt przesyłki 20zł
2. Przelew na termin (w przypadku wcześniejszego uzgodnienia z firmą MotoRoy) – koszt 16zł